Archive for the Hai! Category

lolfamous…well, sorta

Posted in Hai! on September 29, 2009 by Lola

A few blogs have been regularly posting LOLz and one made the big time. Read about it at All Left Turns. Thanks guys for sending peeps my way for an LOL or 2.

Back in the saddle…

Posted in Hai! on August 14, 2009 by Lola

…so to speak. Been at the satellite HQ for 2 outta the past 3 weeks, but now things be getting back to normal (well, relatively speaking that is!)

I see Tony won again while I was gone…hmmm…that boy’s gonna make a name for himself one of these years 😉

Oh, I made a new “Who’d dat driver” for yall…check it out!

Power to the people

Posted in Hai!, Uncategorized on July 21, 2009 by Lola

Hey guess what Werdpress added? Ratings!! Yayz (i think,lol)!

So now, you have the power. Use it wisely 😀

You can vote thumbs up (or down, i guess) to posts, pages and comments. But, I warn you, my ego is fragile 😉 be gentle.

To rate a post, you need to view it off the main page by clicking on the title. Then to advance to the previous post, scroll to the bottom and there will be a little arrow to move you to the next one. And so on and so on, etc etc.

Message from LOLnascar, srsly.

Posted in Hai! on September 6, 2008 by Lola

****WE INTERRUPT YOUR PREVIOUSLY SCHEDULED LOL FOR AN IMPORTANT MESSAGE FROM LOLA AND THE STAFF AT LOLNASCAR****

Ohai guys! LOLnascar would like to send along thoughts and prayers to all of our friends on the east and gulf coasts. This storm season has been pretty rough so far and it looks like more of the same coming up.

Stay safe eberyone!

30,000 lolz and moar

Posted in Hai! with tags , , , on August 23, 2008 by Lola

Ohai, its me, Lola. Taking little time out to say thanx foar clickin here 30,000 times!! Thats cool and FYI, wordpress duzznt count my clickies, so it’s all u guyz!! 😉

LOLbrary additions

Posted in Hai! with tags , on April 24, 2008 by Lola

Hai guys! I’ve added sum new pics in the LOLbrary. Theres about 25 new ones to choose frum. Hope it adds to ur cre8ivity and u make sum of ur own LOLz. Send em in, lets LOL aloltogether now!

Visit ur lolcal LOLbrary todai!

6000!

Posted in Hai! on April 23, 2008 by Lola

ZOMGWTFBBQ! My hitcounter topped 6000 todai!! I decided to give the format a make-over. Hopes u like it. Thanks for readin me. 🙂